3قلوها3قلوها، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

لحظات زیبای من

سال سوم زندگیتون جوجه های مامان

1393/6/24 12:44
نویسنده : مامانی
152 بازدید
اشتراک گذاری

روزها پشت سرهم میگذشتند گلای مامان شما روز به روز بزرگتر میشدید و چیزهای تازه یاد میگرفتید و مامان وبابا ازاینکه سه تا جوجه کنارشون بودن خیلی خوشحال بودن حسابی باهم بازی میکردید ودعوا میکردیدوهمئیگه رو خیلی دوست داشتید ووقتی باهم دعوا میکردید سریع ازدل هم درمیاوردید وهراسباب بازی که میخواستید اول ازهم یه بوس اب دار میگرفتید بعد به همدیگه اسباب بازی رو میدادید خیلی کاراتون قشنگ بود خیلی از خدا بابت سه قلو داشتن ممنونم که تنها نستیم خداجون خیلی ممنونتم                                                            خوشگلای مامان میدونید بابا واسه ارامش شما خیلی زحمت میکشه ارزوش اینه که شما موفق باشید وبه ارزوهاتون برسید یادتون باشه همیشه بهش احترام بزارید و ممنونش باشید باوجودی که خیلی کوچیک هستید بازم تا جیزی ازش میخواید بلافاصله براتون مهیا میکنه باباتون بهترین بابای دنیاست ...محبتبوس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فروشگاه دایانا
12 مهر 93 17:22
متاسف شدم از درگذشت مادرتون. روحشون شاد باشه. امیدوارم که مواظب خودتون و این سه جواهر درخشان باشید و مطمئن باشید که مادر شما با شادی شما شاد می شن. من شرایط شما رو داشتم. حواستون باشه افسرده اگه هستید حتما درمان کنید. ورزش. تفریح. تلویزیون. هر کاری جز خمودگی و خوابیدن بکن چون این گلهای ناز به شما نیاز دارند و یه مامان سالم می خوان. اگه حوصله داشتی هر وقت حوصله داشتی از سایت من دیدن کن و صفحاتش رو ببین. بدون که اگه نخری هم اومدنت چون آمار سایتم رو می بره بالا کمک بزرگیه. پس نشونیم یادت باشه دایاناشاپ دات آی ار پاسخ ...سلام دوست من ممنونم از همدردیتون .چشم حتما