3قلوها3قلوها، تا این لحظه: 13 سال و 20 روز سن داره

لحظات زیبای من

بدون عنوان

1393/11/3 23:26
نویسنده : مامانی
179 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بازم مامان میخواد براتون بنویسه که چه کارایی میکنید نانازای من امروز خونه تکونی کردیم از صبح که بیدار شدید همش میگفتید میخوام کمک کنم خلاصه بعد صبحونه شروع کردیم به جابه جایی تخت و کمد ها و شما هم حسابی کمک کردید و بازی کردید گاهی منو بابا رو عصبانی میکردید که به حرفمون گوش نمی کردید وحسابی ذوق داشتید که همه چی در همه و منو بابا گاهی به کاراتون خنده مون میگرفت اخ الهی من فداتون بشم عزیزای دلم امروز کمی برف هم بارید شما خیلی خوشحال بودید شانستون امسال نیاورده گلای من حالا که بزرگتر شدید میتونید برف بازی کنید اصلا برف درست و حسابی نبارید دفعه قبل که یه کوچولو برف اومده بود بردمتون برف بازی ولی خیلی سرذ بود یه عکس ازتون یادگاری گذاشتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)