3قلوها3قلوها، تا این لحظه: 13 سال و 20 روز سن داره

لحظات زیبای من

سفربه کیش

1393/12/1 22:05

سلام قشنگای من  میخوام از اولین سفر بدون کمکی به کیش بنویسم براتون چهارشنبه 8بهمن راهی مشهد شدیم   پنج شنبه 9بهمن پرواز به کیش سکوت

اولین بار بود سوار هواپیما شدید خیلی خوشحال بودید که از نزدیک هواپیمای به این بزرگی می بینیدمخصوصا مهرزاد .اینقدر خوشحال بودید که تو فرودگاه همه حواسشون به شما بود  سوار شدیم و خیلی لذت بردید رسیدیم کیش تا جابه جا شدیم وقت خواب بود روزبعد رفتیم بازار و حسابی خرید کردیم براتون وبعد دریا و لباساتونودر اوردید رفتید شنا و شبم جاهای دیدنی وپارک دلفینها و پرندگان و کلاسیک شو اکواریوم ماهیها وکشتی اکواریوم خیلی خیلی خوش گذشت بهمون خیلی دوست داشتید  وتو محوطه هتل بابا براتون ماشین شارزی کرایه کرد و ماشین سواری کردید و بابت بچه خوب بودنتون از باباجایزه می گرفتید وخوشحال بودید و چهارروز خوش گذروندیم   وتفریح کردیم و دوشنبه ظهر برگشتیم وچون روز بود خیلی با دقت همه جارو از پنجره هواپیما نگاه می کردید  و تا گنج شنبه خونه خاله موندیم وتفریح مون کامل شد منو بابا هم حرم امام رضا رفتیم پون خیلی سرد بود نشد شماروببریم اونجا خدارو شکر کردم واسه داشتن شما وازش خواستم باه واسطه امام رضا حفظتون کنه گلای باغ زندگی منو بابا   عاششششششققققققتووووووونننننییییییممممممممحبت